Συχνές Ερωτήσεις

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος αποστολής κάθε παραγγελίας ποικίλει και εξαρτάται από το είδος του προϊόντος. Κάθε κατηγορία προϊόντων έχει διαφορετικές ημέρες αποστολής και παράδοσης. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται ο χρόνος αποστολής του στην σελίδα εμφάνισής του. Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό μήνυμα με τις πληροφορίες της αποστολής.

 

  • Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, συνήθως χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε και ανάλογα με τον προορισμό, όταν μεσολαβούν 2 ή περισσότερες μεταφορικές, χρειάζονται συνήθως 5-7 εργάσιμες μέρες. Ο χρόνος αποστολής κάθε προϊόντος αναγράφεται στη σελίδα εμφάνισής του.
  • Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφοράς(courier), συνήθως χρειάζονται από 1-4 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε, ανάλογα με τον προορισμό.
  • Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.
  • Όταν υπάρχει συνδυασμός διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων σε μία παραγγελία, ο χρόνος παράδοσης δύναται να είναι μεγαλύτερος του κανονικού, λόγω της ανάγκης συγκέντρωσης και κατόπιν αποστολής ανομοιογενών προϊόντων.
Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να κάνετε δικά σας, προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Πραγματοποιώντας παραγγελία μέσω του e-shop με προσθήκη στο καλάθι αγορών, των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν.
  • Δείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
  • Επιλέξτε αυτό που σας ενδιαφέρει και προσθέστε το προϊόν στο καλάθι.
  • Έπειτα μπορείτε να συνεχίσετε εύκολα είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  1. Πραγματοποιώντας τηλεφωνική παραγγελία στο 23310 62006 εντός ωραρίου λειτουργείας.
Τι είναι το «καλάθι αγορών»

Είναι αντίστοιχα ότι ακριβώς και το καλάθι σε φυσική μορφή. Μπορείτε κάνοντας κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το διαγράψετε. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε αγοράσει, είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας μικρής και εύκολης διαδικασίας για να το αποκτήσετε. Επίσης, οποτεδήποτε θέλετε, μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού για να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το κάθε προϊόν ξεχωριστά ή και όλα μαζί.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Η ακύρωση της παραγγελίας σας είναι εφικτή, εφόσον ακόμα δεν έχει αποσταλεί από εμάς. Μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Και στις δυο περιπτώσεις είναι απαραίτητο να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, τουλάχιστον το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.

Ηλεκτρονικά: Με e-mail στο info@xatzipantos.gr

Τηλεφωνικά: Στο 23310 62006

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη ελαττωματικό, χωρίς δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα 48 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής. Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή του, τότε θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση, θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε πίστωση για την αγορά διαφορετικού προϊόντος άμεσα ή μελλοντικά.

Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, συνήθως δεν έχετε πραγματοποιήσει σωστά τη διαδικασία της πληρωμής. Προσπαθήστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 23310 62006 ή μέσω email στο info@xatzipantos.gr για να σας βοηθήσουμε.

Γιατί δεν μπορεί να παραδώσει η μεταφορική στο χώρο μου και πρέπει να παραλάβω εγώ από το κατάστημα της μεταφορικής;

Οι μεταφορικές εταιρείες συνήθως δεν πραγματοποιούν παραδόσεις προϊόντων σε χωριά και απομακρυσμένες περιοχές ή αν το κάνουν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Οπότε, εάν μένετε σε τέτοια περιοχή, δυστυχώς θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας που βρίσκεται στην κοντινότερη πόλη ή να επικοινωνήσετε μαζί τους για να δείτε εάν μπορούν να παραδώσουν στο χώρο σας.

Έχετε εκθεσιακό χώρο για να έρθω να δω τα προϊόντα σας από κοντά;

Στο e-shop μας θα ανακαλύψετε μία τεράστια συλλογή φωτιστικών, επίπλων, διακοσμητικών κ.α. Διαθέτουμε μεγάλο εκθεσιακό χώρο στην Νέα Περιφερειακή οδό Βέροιας. Παρ’ όλα αυτά, τα χιλιάδες προϊόντα που σας προσφέρουμε ηλεκτρονικά δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν και να εκτεθούν όλα σε αυτόν τον χώρο.

Μπορεί να γίνει καλύτερη τιμή στα μεταφορικά έξοδα;

Προσπαθούμε πάντοτε να σας προσφέρουμε τα προϊόντα μας στις καλύτερες τιμές της αγοράς, όποτε είναι δύσκολο να γίνουν ακόμα καλύτερες οι τιμές μας! Εάν, ωστόσο, επιθυμείτε να αγοράσετε μεγάλες ποσότητες, τότε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 23310 62006 ή μέσω email στο info@xatzipantos.com για να δούμε εάν μπορούμε να διαπραγματευτούμε τα μεταφορικά έξοδα με τη συνεργαζόμενη εταιρία μεταφοράς.

Μπορώ να δώσω προκαταβολή για να μου αποσταλεί η παραγγελία και να πληρώσω το υπόλοιπο ποσό κατά την παραλαβή;

Μπορείτε να δώσετε προκαταβολή και να πληρώσετε το υπόλοιπο πόσο κατά την παραλαβή. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αποστέλλονται με courier. Τα ογκώδη προϊόντα, που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούν να πληρωθούν κατά την παραλαβή (δηλαδή με αντικαταβολή) αλλά απαιτείται προπληρωμή ολόκληρου του ποσού κατά την αγορά.